1 Ekim 2010 Cuma

Gece saat 02:24...ekim ayına girdik değil mi...doğum günüme son 29 gün :) ben 23 yıllık hayatımın en berbat yılı seçtiğim geride kalan yıl,beni bambaşka bir ben yaptı...tek güzellik...yeniden yazıyorum...o kadar acı sıkıntı stres sadece içimde lanet ettiğim bir bohem bıraktı...güzel bi yarınım olsun diliyorum tanrı'dan :) aramız pek iyi olmasa da...umut güzel şey ama...güzellikler umut edip arkamdaki yıkıntıdan toz içinde çıkmaya çalışıyorum...askerlik,gerginligim,rahatsızlığım, o surtuk, ölüme yaklaşma korkusu, yarım kalan hayaller, ben çok yorgunum, bitkinim, ve yalnızım...bu sonuncusu pek rahatsız etmiyor açıkçası...uzun bir süre güven sorunu yaşayacağım,ve eminim bende onarılmaz hasarlar bırakacak...neyse...the last shadow puppets çalıyor :) seperate and ever deadly...yaşamaya devam...seviyorum hepinizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder